Klachten

Klachten moeten snel en goed worden opgelost. Veelal ontstaat een klacht uit een misverstand of is het gevolg van slechte communicatie. In beide gevallen hebben wij een fout gemaakt en zouden deze graag willen verbeteren. We begrijpen ook dat met name door de moderne communicatiemiddelen alles steeds onpersoonlijker lijkt te worden. Hierdoor kan een probleem escaleren tot een ontevreden klant met een klacht. We willen dit absoluut voorkomen.

Vandaar vragen wij u om werkelijk alles te melden waarover u ontevreden bent. Enerzijds kunnen we wellicht het probleem direct oplossen, anderzijds leren wij ervan hoe we onze service kunnen verbeteren. We verwarren duidelijkheid niet met onvriendelijkheid, u bent immers onze klant en u mag alles melden. U heeft het recht dat uw bestelling goed en netjes afgehandeld wordt.

Klachten doorgeven:

U kan de klacht doorgeven op de manier die u het best bevalt:

           Per email:                           klacht@cheneco.com
 
  Per telefoon: 015-3694114
 
  Per brief:     Cheneco BV
Zuidbaan 506
2841 MD  Moordrecht
 
  Langskomen: Cheneco BV
Zuidbaan 506
2841 MD  Moordrecht
 
  Per webformulier: Gebruik het invulveld hieronder:

 

Geef een klacht door

Velden met een * zijn verplicht

Naam *
E-mail *
Bericht *
   

SWDS

SWDS
Zuidbaan 506
2841 MD Moordrecht
Telefoon 015-3694114
info@swds.nl
openingstijden:
ma t/m do: 9:00 t/m 17:00
vrijdag: 9:00 t/m 12:00