Retourneren

Als u niet geheel tevreden bent over de artikelen die u heeft ontvangen, dan kunt u uiteraard uw bestelling retourneren. Neem daarvoor contact met ons op. U krijgt van ons een retournummer en instructies voor het retourneren. Zodra de artikelen bij ons binnenkomen, wordt na controle het geld terug op uw rekening gestort. Indien uw na de klus nog artikelen over heeft is het in sommige gevallen ook mogelijk dat we ze retour nemen. Essentieel is wel dat dit binnen 4 weken na levering bij ons is aangemeld. Neem hiervoor contact met ons op.

Voorwaarden voor retourneren

 - Neem uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst contact met ons op om uw retour aan te melden;
 - De transport- en/of handelingskosten van het retourneren of omruilen komen voor uw rekening;
 - De artikelen dienen onbeschadigd en ongebruikt retour te komen;
 - Artikelen die speciaal voor u op maat zijn gemaakt (of zijn ingekort) kunnen niet worden geretourneerd;
 - Voor artikelen die speciaal voor u zijn besteld, kunnen er restockkosten berekend worden .


Meer informatie betreffende retouren?

 

Contact

Klachten

Klachten moeten snel en goed worden opgelost. Veelal ontstaat een klacht uit een misverstand of is het gevolg van slechte communicatie. In beide gevallen hebben wij een fout gemaakt en zouden deze graag willen verbeteren. We begrijpen ook dat met name door de moderne communicatiemiddelen alles steeds onpersoonlijker lijkt te worden. Hierdoor kan een probleem escaleren tot een ontevreden klant met een klacht. We willen dit absoluut voorkomen.

Klachten aub altijd melden

Wij vragen u om werkelijk alles te melden waarover u ontevreden bent. Enerzijds kunnen we wellicht het probleem direct oplossen, anderzijds leren wij ervan hoe we onze service kunnen verbeteren. We verwarren duidelijkheid niet met onvriendelijkheid, u bent immers onze klant en u mag alles melden. U heeft het recht dat uw bestelling goed en netjes afgehandeld wordt.


Klachten melden?

 

Contact