Retourneren

Als u niet geheel tevreden bent over de artikelen die u heeft ontvangen, dan kunt u uiteraard uw bestelling retourneren. Neem daarvoor contact met ons op. U krijgt van ons een retournummer en instructies voor het retourneren. Zodra de artikelen bij ons binnenkomen, wordt na controle het geld terug op uw rekening gestort. Indien uw na de klus nog artikelen over heeft is het in sommige gevallen ook mogelijk dat we ze retour nemen. Essentieel is wel dat dit binnen 4 weken na levering bij ons is aangemeld. Neem hiervoor contact met ons op.

Voorwaarden voor retourneren

 - Neem uiterlijk binnen 4 weken na ontvangst contact met ons op om uw retour aan te melden;
 - De transport- en/of handelingskosten van het retourneren of omruilen komen voor uw rekening;
 - De artikelen dienen onbeschadigd en ongebruikt retour te komen;
 - Artikelen die speciaal voor u op maat zijn gemaakt (of zijn ingekort) kunnen niet worden geretourneerd;
 - Voor artikelen die speciaal voor u zijn besteld, kunnen er restockkosten berekend worden .


Meer informatie betreffende retouren?

 

Contact

Klachten

Klachten moeten snel en goed worden opgelost. Veelal ontstaat een klacht uit een misverstand of is het gevolg van slechte communicatie. In beide gevallen hebben wij een fout gemaakt en zouden deze graag willen verbeteren. We begrijpen ook dat met name door de moderne communicatiemiddelen alles steeds onpersoonlijker lijkt te worden. Hierdoor kan een probleem escaleren tot een ontevreden klant met een klacht. We willen dit absoluut voorkomen.

Klachten aub altijd melden

Wij vragen u om werkelijk alles te melden waarover u ontevreden bent. Enerzijds kunnen we wellicht het probleem direct oplossen, anderzijds leren wij ervan hoe we onze service kunnen verbeteren. We verwarren duidelijkheid niet met onvriendelijkheid, u bent immers onze klant en u mag alles melden. U heeft het recht dat uw bestelling goed en netjes afgehandeld wordt.


Klachten melden?

 

Contact

Deze website maakt gebruik van cookies

We gebruiken cookies om content te personaliseren en om ons websiteverkeer te analyseren. We delen deze informatie niet met anderen. Lees onze privacy verklaring.

Noodzakelijk
Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.
Voorkeuren
Voorkeurscookies zorgen ervoor dat een website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van uw voorkeur of de regio waar u woont.
Statistieken
Statistische cookies helpen eigenaren van websites begrijpen hoe bezoekers hun website gebruiken, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren aan SWDS.

Cookies zijn kleine tekstbestanden die door websites kunnen worden gebruikt om gebruikerservaringen efficiënter te maken.

Wij mogen cookies op uw apparaat opslaan als ze strikt noodzakelijk zijn voor het gebruik van de site. Voor alle andere soorten cookies hebben we uw toestemming nodig.

In onze privacyverklaring staat aangegeven hoe u uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken.

In ons privacybeleid vindt u meer informatie over wie we zijn, hoe u contact met ons kunt opnemen en hoe we persoonlijke gegevens verwerken.

Als u vragen heeft over uw toestemming, neem dan gerust contact op.