Bezorgen en afhalen

We verzenden alle pakketten via het business parcel systeem van GLS. Afhankelijk van het pakket wordt uw bestelling bezorgd met een bestelbus of een vrachtwagen. In alle gevallen kunt u erop vertrouwen dat uw bestelling snel en onbeschadigd bij u wordt afgeleverd.


Levertijd

We versturen op dinsdagen en donderdagen. Als u op die dagen voor 14:00 besteld wordt het de volgende werkdag bij u afgeleverd, mits op voorraad. Als het (nog) artikel niet op voorraad is zal direct besteld worden en op de eerstvolgende dinsdag of donderdag verzonden worden. Bel ons op wanneer u haast heeft, in veel gevallen kunnen we u helpen om uw bestelling tijdig binnen te hebben.

Aflevertijdstip

Om efficiënt en voordelig alles te kunnen bezorgen, maken we gebruik van externe bedrijven om onze pakketten te bezorgen. We kunnen helaas niet de afrijroutes van deze bedrijven bepalen en zijn dus niet in staat om een aflevertijdstip af te spreken. We kunnen wel een leverdag afspreken maar helaas geen tijdstip of dagdeel.

Wanneer levering voor een bepaald tijdstip essentieel voor u is, kan gebruik worden gemaakt van een koerierservice. We kunnen dan afspreken dat het bijvoorbeeld voor 9:00 of voor 12:00 wordt afgeleverd. Voor de koerierservice zijn er wel restricties en extra kosten van toepassing. Neem hiervoor contact met ons.

Bezorging van pakketten, track & trace

Pakketten worden bezorgd door de GLS Parcel of Cargo service. Op de dag dat wij het verzenden, krijgt u rond 17:00 een email met de track & trace informatie van uw bestelling. Uw bestelling zal dan de eerstvolgende werkdag worden afgeleverd. Als u het pakket liever op een andere dag of plaats bezorgd wilt hebben, volg dan de instructies in de track & trace email. Wilt u het pakket liever ophalen bij een pakketshop bij u in de buurt (GLS pakketshop) volg dan ook de instructies in de email. Doe dit alles wel voor 24:00 anders kan het niet meer worden aangepast.
Als u bij voorbaat al weet dat u afwezig bent, geef dan direct bij het bestellen een alternatief adres op waar wel iemand aanwezig is (bijvoorbeeld bij de buren of uw werkadres).

Beschadigde of verkeerde artikelen?

Overal kan wat fout gaan, ook bij ons en tijdens het vervoer. Wanneer blijkt dat we verkeerde artikelen, verkeerde aantallen of beschadigde artikelen hebben geleverd: bij voorbaat onze excuses!
Uiteraard zijn wij zijn verantwoordelijk dat de artikelen goed en onbeschadigd bij u worden afgeleverd. In overleg met u spreken we af hoe we het probleem oplossen. We versturen direct nieuwe artikelen en halen de oude bij u op.
LET OP: Controleer direct na ontvangst alle artikelen op juistheid en beschadigingen. Na 14 dagen kunnen we geen reclamaties meer accepteren.

Afhalen

Alle artikelen kunnen ook worden afgehaald in ons magazijn in Waddinxveen. Omdat we niet alles op voorraad hebben, is het goed dat u van tevoren contact met ons opneemt zodat we de artikelen reserveren en/of bestellen. Ze staan dan klaar wanneer u ze komt ophalen.
Sommige artikelen moeten speciaal voor u worden besteld. Voor deze artikelen kan er gevraagd worden om een deel vooraf te betalen.
Als u lange artikelen wilt inkorten hebben we een afkortzaag ter beschikking in ons magazijn.

Meer informatie betreffende onze leveringsvoorwaarden?

Neem contact met ons op. Wij staan u graag te woord.
Contact